Kundservice

Välkommen till kundservice


Vanliga frågor

"Kan jag spåra mitt paket?"

Ditt paket skickas ibland spårbart och ibland icke spårbart. Det beror på produkten du köpt och hur leverantören väljer att skicka ditt paket. Skickas det spårbart får du med ett spårningsnummer på mail så fort paketet lämnat lagret.

"Jag hittar inte min beställningsbekräftelse"

Beställningsbekräftelsen skickas till din mail direkt efter köpet. Hittar du den inte i din inkorg eller skräppost? Maila oss via formuläret nedan.


Tänk på att använda samma mailadress som du gjorde vid köpet!

"Jag har en fråga om min betalning"

Du kan hitta mer information och svar om våra betalsätt här eller kontakta vår betalpartner Svea som hjälper dig med alla dina frågor kring din betalning. Du kan kontakta Svea här.

"Kan jag stoppa eller ändra min beställning?"

Vi kan inte stoppa eller ändra en redan lagd beställning. Det beror på att beställningen skickas direkt från Fyndiq till den leverantör som sålt dina varor. Däremot har du 30 dagars ångerrätt, så fort du har fått varorna går det bra att höra av dig till oss.

"Jag har en fråga om en produkt på hemsidan"

Du kan skicka in din produktfråga till oss via formuläret här nedanför. Skicka gärna med en länk eller artikelnummer till produkten så kommer vi att hjälpa dig.


"Hur kan jag kontakta er?"

Du når oss enklast och snabbast genom att använda våra formulär på den här sidan. Annars går det bra att maila oss på support@fyndiq.se.

Vi har även möjlighet att hjälpa dig över telefon om du upplever svårigheter att komma vidare i vårt kontaktformulär. Du kan då nå oss på: 08 525 17 368.
Notera begränsade öppettider för telefon:
Tisdag: 09:00 - 11:00
Torsdag: 09:00 - 11:00


Övriga frågor? Kontakta oss!

Du hittar ditt beställningsnummer på din beställningsbekräftelse