Vårt Nöjd kund-löfte
Vi vill alltid att du som kund är nöjd med ditt besök och ditt köp på Fyndiq. Vi arbetar kontinuerligt med att göra din kundupplevelse bättre och ger dig som kund ett löfte, ett nöjd kund-löfte från oss på Fyndiq:
Nöjd med ditt köp
Vi finns alltid tillgängliga för att hjälpa dig och vi svarar inom 24 timmar
Vi ger dig öppet köp i 30 dagar om du ångrar dig
Vi erbjuder dig att byta eller få pengarna tillbaka om din produkt är defekt
Säker och flexibel betalning
Vi erbjuder dig att betala snabbt och smidigt med Swish
Vi erbjuder dig att vänta med betalning tills du har fått din beställning
Vi erbjuder dig att dela upp din betalning
Fynd du kan lita på
Vi är transparenta och tydliga med våra priser
Vi ställer krav på att produkterna uppfyller gällande standarder och säkerhetsföreskrifter
Vi tillåter bara kunder som köpt just produkten att lämna en recension
Klimatkompensation och minskning av våra klimatpåverkan
Vi klimatkompenserar för 110% av vårt klimatavtryck
Stort och attraktivt fyndsortiment
Vi väljer våra leverantörer noggrant
Vi utvärderar kontinuerligt våra leverantörer efter kvalité och leveransprecision
Vi väljer ut och kurerar vårt utbud utifrån efterfrågan och produktkvalité
Vi anser att vårt ansvar gentemot dig som kund sträcker sig hela vägen tills dess att du har fått din produkt levererad, om någon av våra leverantörer skulle vara bedrägliga eller gå i konkurs så kommer du som kund hållas ansvarslös.
Om vi inte håller vårt löfte till dig så hör av dig till oss via vår Kundservice!
Du når oss lättast via vår Kundserviceportal men det går också bra att maila oss på support@fyndiq.se.