Välkommen till Kundservice

Kontakta oss gällande din beställning

Du hittar ditt beställningsnummer på din beställningsbekräftelse (första 8 tecken)

Vanliga frågor

Jag hittar inte mitt spårningsnummer

Inte alla Fyndiq-paket skickas spårbart. Inom några dagar efter ditt köp får du ett mail om att ditt paket har skickats. Om ditt paket skickas spårbart så får du en länk med spårningsnumret då. Leveranstiden syns både på din beställningsbekräftelse och på leveransmailet.

Jag hittar inte min Beställningsbekräftelse

Beställningsbekräftelsen skickas direkt efter ditt köp till den mejladress du angav vid beställningen. Hittar du den inte i din inkorg? Maila oss via formuläret nedan!

Jag har en fråga om min betalning

Alla våra betalningar går via Svea, och du väljer själv betalsätt direkt i kassan när du gör ditt köp. Har du frågor gällande din betalning kan du kontakta Svea här.

Jag vill stoppa eller ändra min beställning

Det går inte att stoppa eller ändra en redan lagd beställning, den skickas direkt från Fyndiq till den butik som sålt dina varor. Däremot har du alltid 30 dagars ångerrätt, så fort du har fått varorna går det bra att höra av dig.

Jag har en fråga om en produkt på hemsidan

Maila frågan i formuläret nedan. Skicka med en länk till produkten, eller artikelnumret som du ser i beskrivningen, så hjälper vi dig!

Frågor som inte gäller en beställning? Mejla oss!

Du hittar ditt beställningsnummer på din beställningsbekräftelse (första 8 tecken)