Välkommen till Kundservice

Kontakta oss gällande din beställning

Du hittar ditt beställningsnummer på din beställningsbekräftelse

Vanliga frågor

Jag hittar inte mitt spårningsnummer

Efter ditt köp får du en leveransbekräftelse så fort ditt paket skickats. Om paketet skickas spårbart får du även med en spårningslänk
Vissa paket skickas utan spårningsnummer och hamnar direkt i din brevlåda.

Jag hittar inte min Beställningsbekräftelse

Beställningsbekräftelsen skickas till din mail direkt efter köpet. Hittar du den inte i din inkorg eller skräppost? Maila oss via formuläret nedan.

Tänk på att använda samma mailadress som du gjorde vid köpet!

Jag har en fråga om min betalning

Vår betalpartner Svea hanterar alla våra betalningar och frågor kring din betalning. Du kan kontakta Svea här.

Jag vill stoppa eller ändra min beställning

Det går inte att stoppa eller ändra en redan lagd beställning. Det beror på att beställningen skickas direkt från Fyndiq till den butik som sålt dina varor. Däremot har du alltid 30 dagars ångerrätt, så fort du har fått varorna går det bra att höra av dig.

Jag har en fråga om en produkt på hemsidan

Du kan skicka in din produktfråga till oss via formuläret här nedanför. Skicka gärna med en länk eller artikelnummer till produkten så kommer vi att hjälpa dig.


Övriga frågor? Mejla oss!

Du hittar ditt beställningsnummer på din beställningsbekräftelse