• Snabba leveranser

Välkommen till Kundservice

Vanliga frågor

Var hittar jag min Beställningsbekräftelse?

Beställningsbekräftelsen skickas direkt efter ditt köp till den mailadress du angav vid beställningen. 

Kan jag ändra min beställning efter köpet?

Nej, men däremot har du alltid 30 dagars ångerrätt hos oss på Fyndiq. För att ångra ett köp behöver du först ta emot din produkt och sedan kontakta kundtjänst.

Hur spårar jag mitt paket?

Om ditt paket skickas spårbart kan butiken välja att skicka ditt spårningsnummer via sms eller mail. Leveranstiden kan variera mellan 1-16 arbetsdagar beroende på vilken artikel du beställt, därefter kan du hitta ditt paket i brevlådan eller hos ett ombud. Leveranstiden hittar du på produktkortet och sedan i din beställningsbekräftelse.

Jag har en fråga gällande en betalning

Alla våra betalningar går via Svea. Du väljer betalsätt i kassan. Har du frågor gällande din betalning kan du kontakta Svea kontakta Svea här

Frågor som inte gäller en beställning?

Klicka här