Kundservice

Vårt Nöjd kund-löfte

Vi vill alltid att du som kund är nöjd med ditt besök och ditt köp på Fyndiq. Vi arbetar kontinuerligt med att göra din kundupplevelse bättre och ger dig som kund ett löfte, ett nöjd kund-löfte från oss på Fyndiq:

Nöjd med ditt köp

  • Vi finns alltid tillgängliga för att hjälpa dig och vi svarar inom 24 timmar

  • Vi ger dig öppet köp i 30 dagar om du ångrar dig

  • Vi erbjuder dig att byta eller få pengarna tillbaka om din produkt är defekt

Säker och flexibel betalning

  • Vi erbjuder dig att betala snabbt och smidigt med Swish

  • Vi erbjuder dig att vänta med betalning tills du har fått din beställning

  • Vi erbjuder dig att dela upp din betalning

Fynd du kan lita på

  • Vi är transparenta och tydliga med våra priser

  • Vi ställer krav på att produkterna uppfyller gällande standarder och säkerhetsföreskrifter

  • Vi tillåter bara kunder som köpt just produkten att lämna en recension

Klimatkompensation och minskning av våra klimatpåverkan

  • Vi klimatkompenserar för 110% av vårt klimatavtryck

Stort och attraktivt fyndsortiment

  • Vi väljer våra leverantörer noggrant

  • Vi utvärderar kontinuerligt våra leverantörer efter kvalité och leveransprecision

  • Vi väljer ut och kurerar vårt utbud utifrån efterfrågan och produktkvalité

Vi anser att vårt ansvar gentemot dig som kund sträcker sig hela vägen tills dess att du har fått din produkt levererad, om någon av våra leverantörer skulle vara bedrägliga eller gå i konkurs så kommer du som kund hållas ansvarslös.

Om vi inte håller vårt löfte till dig så hör av dig till oss via vår Kundservice!

Du når oss lättast via vår Kundserviceportal men det går också bra att maila oss på support@fyndiq.se.