Fri frakt över 299 kr | Öppet köp i 60 dagar

Fri frakt över 299 kr | Öppet köp i 60 dagar

Vanliga frågor (FAQ)

“Har Fyndiq någon fysisk butik?”

Idag finns Fyndiq bara på nätet. Vi är en marknadsplats på nätet och samarbetar med 100- tals leverantörer som säljer sina produkter på vår hemsida. Vi har därför heller inget eget lager utan allt skickas direkt från respektive leverantör hem till dig.

"Vad händer om en leverantör går i konkurs?"

Om leverantören som ska skicka dig din produkt går i konkurs kommer vi att återbetala dig för produkten.

“Vad har Fyndiq för betalalternativ?”

På Fyndiq finns flera olika betalalternativ att välja mellan:

  • Swish
  • Kortbetalning
  • Direktbetalning via Trustly
  • Fakturabetalning
  • Kontokredit

Vi samarbetar med Svea som vår betalpartner. Du hittar mer information och svar om våra betalsätt här

“Var hittar jag min Beställningsbekräftelse?​”

Beställningsbekräftelsen skickas direkt efter ditt köp till den mailadress du angav vid beställningen. ​

“Skickas mitt paket spårbart?”

Ditt paket kan skickas både med eller utan spårningsnummer. Det beror på vilken produkt du beställt och vilken leverantör som skickar ditt paket. Om paketet skickas spårbart får du information om det via mail så fort det lämnat lagret.


Du kan alltid se sista leveransdag för din beställning i din beställningsbekräftelse.

"Hur kommer jag i kontakt med kundtjänsten?"

Du hittar oss här