Vanliga frågor (FAQ)
Var hittar jag min Beställningsbekräftelse?
Beställningsbekräftelsen skickas direkt efter ditt köp till den mailadress du angav vid beställningen.
Hur ångrar jag mitt köp?
Har du fått hem en artikel du inte är riktigt nöjd med? Klicka här för att starta ett ärende och få vidare hjälp med hur du returnerar artikeln
Har du beställt flera artiklar kan de komma från olika butiker och behöver därför returneras till olika returadresser
När en beställning har gjorts går det inte att ångra köpet innan artikeln levererats.
Hur spårar jag mitt paket?
Om ditt paket skickas spårbart kan butiken välja att skicka ditt spårningsnummer via sms eller mail. Leveranstiden kan variera mellan 1-16 arbetsdagar beroende på vilken artikel du beställt, därefter kan du hitta ditt paket i brevlådan eller hos ett ombud. Leveranstiden hittar du på produktkortet och sedan i din beställningsbekräftelse.
Jag har fått en felaktig vara
Klicka här för att reklamera din artikel så hjälper vi dig vidare.
Jag har en fråga gällande betalning
Alla våra betalningar går via Svea. Du väljer betalsätt i kassa. Har du frågor gällande din betalning kan du kontakta Svea här
Hur kommer jag i kontakt med kundtjänsten?
Du hittar oss här
Har Fyndiq rabattkoder?
Du hittar mer information om rabattkoder här