Kundservice

Vanliga frågor (FAQ)

“Har Fyndiq någon fysisk butik?”

Idag finns Fyndiq bara på nätet. Vi är en marknadsplats på nätet och samarbetar med 100- tals leverantörer som säljer sina produkter på vår hemsida.

"Har Fyndiq något eget lager?"

Nej Fyndiq har inget eget lager. Allt skickas direkt från leverantören hem till dig.
vi har leverantörer i Sverige, EU och Kina

"Vad händer om en leverantör går i konkurs?"

Om leverantören som ska skicka dig din produkt går i konkurs kommer vi att återbetala dig för produkten.

“Vad har Fyndiq för betalalternativ?”

På Fyndiq finns flera olika betalalternativ att välja mellan:

  • Swish

  • Kortbetalning

  • Direktbetalning via Trustly

  • Fakturabetalning

  • Kontokredit

Vi samarbetar med Svea som vår betalpartner. Du hittar mer information och svar om våra betalsätt här

"Vad har Fyndiq för fraktkostnad?"

Fyndiq har 29 kr i frakt. Detta gäller på allt du handlar, oavsett storlek, vikt eller antal.

"Varför ska jag handla från Fyndiq?"

Vi på Fyndiq jobbar för att du ska få den bästa och tryggaste köpupplevelsen. Du kan alltid lita på Fyndiq och att vi finns här om något skulle gå fel. Läs mer om vårt nöjd kund-löfte

“Var hittar jag min Beställningsbekräftelse?​”

Beställningsbekräftelsen skickas direkt efter ditt köp till den mailadress du angav vid beställningen. ​

“Skickas mitt paket spårbart?”

Ditt paket kan skickas både med eller utan spårningsnummer. Det beror på vilken produkt du beställt och vilken leverantör som skickar ditt paket. Om paketet skickas spårbart får du information om det via mail så fort det lämnat lagret.


Du kan alltid se sista leveransdag för din beställning i din beställningsbekräftelse.

"Hur kommer jag i kontakt med kundtjänsten?"

Du hittar oss här