Julklappar till alla 🎁

60 dagars öppet köp tom. 23/12 🚚 📦

Julklappar till alla 🎁

60 dagars öppet köp tom. 23/12 🚚 📦

Kundservice

Vanliga frågor (FAQ)

“Har Fyndiq någon fysisk butik?”

Idag finns Fyndiq bara på nätet. Vi är en marknadsplats på nätet och samarbetar med 100- tals leverantörer som säljer sina produkter på vår hemsida.

"Har Fyndiq något eget lager?"

Nej Fyndiq har inget eget lager. Allt skickas direkt från leverantören hem till dig.
vi har leverantörer i Sverige, EU och Kina

"Vad händer om en leverantör går i konkurs?"

Om leverantören som ska skicka dig din produkt går i konkurs kommer vi att återbetala dig för produkten.

“Vad har Fyndiq för betalalternativ?”

På Fyndiq finns flera olika betalalternativ att välja mellan:

  • Swish

  • Kortbetalning

  • Direktbetalning via Trustly

  • Fakturabetalning

  • Kontokredit

Vi samarbetar med Svea som vår betalpartner. Du hittar mer information och svar om våra betalsätt här

"Vad har Fyndiq för fraktkostnad?"

Fyndiq har 29 kr i frakt. Detta gäller på allt du handlar, oavsett storlek, vikt eller antal.

"Varför ska jag handla från Fyndiq?"

Vi på Fyndiq jobbar för att du ska få den bästa och tryggaste köpupplevelsen. Du kan alltid lita på Fyndiq och att vi finns här om något skulle gå fel. Läs mer om vårt nöjd kund-löfte

“Var hittar jag min Beställningsbekräftelse?​”

Beställningsbekräftelsen skickas direkt efter ditt köp till den mailadress du angav vid beställningen. ​

“Skickas mitt paket spårbart?”

Ditt paket kan skickas både med eller utan spårningsnummer. Det beror på vilken produkt du beställt och vilken leverantör som skickar ditt paket. Om paketet skickas spårbart får du information om det via mail så fort det lämnat lagret.


Du kan alltid se sista leveransdag för din beställning i din beställningsbekräftelse.


"Mitt spårningsnummer fungerar inte."


Har du beställt något från Europa och kan inte spåra ditt paket? En del paket som skickas med europeiska transportörer (gäller framför allt DPD och GLS) byter spårningsnummer och speditör när de kommer till Norden, vilket kan göra paketet svårt att spåra med den ursprungliga spårningskoden.

Steg för att hitta paketet:
1. Gå till https://parcelsapp.com/sv och skriv in ditt spårningsnummer (som du finner i din
leveransbekräftelse).

2. Nu söks flera transportörers databaser igenom och visar dig all tillgänglig information om ditt paket, inklusive:
-Aktuell status
-Uppdateringar som inte syns på andra spårningssidor.
-Nästa spårningsnummer (om tillämpligt)
-Vilken speditör som kommer att hantera paketet i Norden.

Tips:
Om du inte hittar ditt paket på det här sättet, kan du kontakta avsändaren eller transportören för mer information. Du kan också prova att spåra ditt paket på transportörens webbplats. Det kan
ta lite tid för informationen att uppdateras på Parcelsapp, så får du ingen träff direkt så kan du avvakta och sen prova igen.
Vi hoppas att detta hjälper dig att hitta ditt paket.
Kontakta oss gärna om du behöver mer hjälp!

"Hur kommer jag i kontakt med kundtjänsten?"